Yeni Oracle Pazarlama Bulutu
Oracle Pazarlama Bulutu yenilendi. Bundan böyle pazarlama sektöründe çalışanlar; tüketiciler ile satış temsilcileri için mobil etkileşim seçeneklerini rahatlıkla yönetebilecek. Oracle Pazarlama Bulutu, yeni mobil veri yönetimi sayesinde, içerik ve raporlama yetkinliklerini kullanıma açarak pazarlamacıların müşteri deneyimlerini rahatlıkla takip etmesini sağlarken, pazarlama faaliyetinin işletmenin elde ettiği sonuçlar üzerindeki etkisini görebilmeleri için dijital teknolojilerin rahatlıkla kullanımını mümkün kılıyor.
2016 yılında pazarlama çalışmalarının devam eden süreçlerinin modernize edilmesi; veri, teknoloji ve içerik yetkinliği gibi konuların önem kazanması beklenirken bu alanda yeniliği yakalayacak tüm sektörlerdeki kuruluşların, rekabette avantaj elde edeceği sık sık vurgulanıyor. Dijitalleşme konusunda daha temkinli olan kurumların ise bu gelişmelerden kaçınılmaz olarak etkilenmesi ve dijital dönüşüm sürecine girmesi bekleniyor. Pazarlama teknolojisini daha entegre ve kullanımını daha basit hale getiren Oracle Pazarlama Bulutu, yaptığı en son yeniliklerle satışı kolaylaştıran, şirketler arasındaki yönetimi iyileştiren, pazarlamacıların elde edilen gelirleri doğrudan pazarlama faaliyetlerine aktarmalarına destek olan yenilikçi çözümler sunuyor.
Oracle Pazarlama Bulutu’nun pazarlama çalışmalarına katkıları tek tek değerlendirildiğinde, dikkat çekici avantajlar göze çarpıyor:
- Satış etkinliğinin artması: Oracle Pazarlama Bulutu’nun yeni sürümünde, “Engage ve Profiller” adlı satış araçlarındaki yenilikler sayesinde satış temsilcileri, tek tek tüm müşterilerinin profilini, tercihlerini, eğilimlerini çok daha iyi anlayabiliyor ve buna göre müşterilerini yönlendirebiliyor. Ayrıca Engage’in yeni sürümü önceden yüklenmiş kampanyalara ve içeriklere mobil cihazlardan erişim sağlayarak süreçleri hızlandırıyor. “Profiller” satış aracı ise satış temsilcilerinin yeni Google Chrome eklentisi ile müşteriyi eksiksiz her şeyiyle görmesini sağlıyor.
- Kanallar arası yönetimin geliştirilebilmesi: Uygulama içi mesajlaşma özelliğinin genişletilmiş sürümü sayesinde pazarlamacılar mobil uygulama kapsamında müşterileriyle ya da hedef müşterileriyle daha tutarlı bir iletişim kurabiliyor. Bu mesajlar uygulamanın içine sıkıştırılmaktan ziyade platform çeşitliliğinin kullanılabilmesi sayesinde e-posta, sosyal medya, Push tarzı mesaj, SMS, MMS ve Oracle Pazarlama Bulutu içinden yönetilebilen diğer kanallarla beraber bütünlüklü olarak yönetilebiliyor.
- Ödemeli medya ekosistemine erişim: Pazarlamacıların hedef kitlelerine ait verilerinin entegrasyonu aşamasında yeni “self-service” aracı ile Oracle Veri Yönetimi (DMP)’nden alınan kitle verileri, talep tarafındaki platformlar, reklam ağları, web sitesi optimizasyonu araçları gibi dijital tanıtım/medya platformlarına gidecek entegrasyonların oluşturulmasını sağlıyor. Bu yeni entegrasyon araçları ile pazarlamacılar, yayıncılar, reklamcılar, yatırımlarını zaman kaybetmeden efektif bir şekilde en üst seviyeye çıkarma imkanına erişiyor ve böylece veri odaklı pazarlama girişimlerini büyütebiliyor.
- Maksimum düzeyde müşteri deneyimi: Yenilenen sürümde “yeni çok değişkenli test” sayesinde tüketici etkileşimlerindeki karmaşıklık basite indirgenebiliyor. Böylece konu satırları, içerik ve mesajın göndereni gibi değişkenler analiz edilerek aynı mesajın sekiz farklı versiyonunun performansını test etmek mümkün oluyor. Bu da müşteri deneyimini daha verimli hale getiriyor.
- Gelirlerin pazarlama çalışmalarıyla eşleştirilmesi: Oracle Pazarlama Bulutu’nun yeni ve görsel olarak güçlendirilmiş olan, kullanımı kolay kontrol paneli; hangi içeriğin ve kanallar arası etkileşimin dönüştürülmesinin etkili olduğunun analizine yardımcı oluyor. Yönetici yetkisine sahip kullanıcılar için pazarlamacılar, en önemli katılım ve dönüştürme metriklerine dayalı özel raporlar oluşturabiliyor.