0 216 629 0143

 - 0 216 629 01 44

Pazarlamada bulut devri

page

Oracle’ın sunduğu yenilikçi ürün Marketing Cloud, şirketlere pazarlama verilerini, pazarlama uygulamalarını ve pazarlama iletişim araçlarını tek platformdan yönetme avantajı sunuyor. Bu sayede pazarlama ekiplerinin işi kolaylaşıyor ve müşteri deneyimini efektif bir şekilde yönetme gücü elde edilmiş oluyor.

Pazarlamacıların başarısına engel olan ne? 
Yapılan araştırmalara göre pazarlama alanında çalışmalarını yürüten profesyonellerin %89’u ürün ve hizmetlerini dijital çağa uygun bir şekilde farklılaştırmak gerektiğine inanırken içlerinden %20’si bunu başarabildiklerini düşünüyor (Kaynak: Gartner). Pazarlamacılara bu başarısızlık hissini yaşatan ise birbiri ile ilgisi olmayan binlerce pazarlama datasının ve/veya uygulamasının bulunduğu bir ekosistemde çalışıyor olmak. Çünkü bunun sonucunda pazarlamacılar farklı kanallar üzerinden doğru kitleyi hedeflemeye çalışırken zorlanıyor ve müşteriyi kazanma oranları düşüyor. Yapılan başka bir araştırmaya göre müşterilerin yaklaşık %94’ü bir marka ile ilişkilerini, ihtiyaçlarıyla ilgisi olmayan bir deneyim yaşadıkları gerekçesiyle kesiyor. (Kaynak: Blue Research).

Çözüm: Oracle Marketing Cloud’un sunduğu avantajlar 
Pazarlamacıların ayaklarına dolanan bu kalabalık ve işlerine yaramayan, müşteri kaybına neden olan veri trafiği karışıklığı Oracle Marketing Cloud ile sistematize ediliyor. Pazarlamacıların verilerini konsolide etmesine, doğru hedef kitleye ulaşmasına ve “paralı (paid), markaya ait (owned) ve kazanılmış (earned)” medya üzerindeki performanslarını ölçümleyebilmelerine imkan sağlayan bu hizmet, müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutmak için pazarlamacıların hayatını büyük oranda kolaylaştırıyor. 

Açık platformu sayesinde yüzlerce medya, reklam, veri ve uygulama sağlayıcısının sunduğu çözümleri önceden entegre edilmiş halde pazarlamacılara sunarak pazarlama ekosistemindeki karmaşayı çözen Oracle Marketing Cloud; ayrıca en zengin hazır çözümler setiyle de bu karmaşanın ortadan kalkmasına yardımcı oluyor. Sunulan bu çözümler pazarlama profesyonellerinin erişim alanlarını genişletirken aynı zamanda rekabet avantajlarını da artırıyor. Ayrıca gelecekte ihtiyaç duyulacak yeni dijital kanalları, yeni uygulamaları ve veri kaynaklarını planlama imkanına erişebiliyorlar. Oracle Marketing Cloud, Oracle CX platformunun bir parçası olduğu için, pazarlamacılar kurum çapındaki satış uygulamalarını, hizmet uygulamalarını ve ticari uygulamaları entegre bir biçimde kullanarak müşteri ile etkileşimlerini kesintisiz bir şekilde yürütebiliyor.

BLOG

Sorunuz mu var ?

Eğitim, Danışmanlık ve Projeler için bize ulaşabilirsiniz

0 216 629 0143

0 216 629 01 44