0 216 629 0143

 - 0 216 629 01 44

Oracle Ticaret Bulutu güncellendi

page

Oracle Müşteri Deneyimi (CX) Bulut Paketi’nde bir dizi yenilik kullanıma sunuldu. Yapılan güncellemeler ile işletmelerin ulaştığı tüm kanallarda ve etkileşimde bulunduğu her yerde tutarlı ve kişiselleştirilmiş bir müşteri deneyimi yaşatmalarına destek olmak amaçlanıyor. Son yeniliklerle kuruluşlar, Oracle Satış Bulutu, Oracle Ticaret Bulutu, Oracle Hizmet Bulutu ve Oracle Pazarlama Bulutu’nda yapılan geliştirmelerin yanı sıra satış, ticaret, müşteri hizmetleri ve pazarlama alanlarında artık kuralların değiştiği, teknolojinin hakim olduğu modern müşteri deneyimlerini kendi tecrübeleri ile birleştirebiliyor.

Ticaretle uğraşanlar için Oracle Ticaret Bulutu’nda, tüketici deneyimlerini daha iyi anlamaya ve kişiye özel daha fazla etkileşim sunmaya imkan veren bir güncelleme gerçekleştirildi. Yeni görsel ticaret ve otomatik tavsiye özelliklerinin eklendiği bu yeniliklerin yanı sıra,Oracle CPQ Bulutu’nun yeni sürümü de esnek belge oluşturma sürecine destek sağlayarak kuruluşların kanallar arasında ticareti verimli kılmasına ve rekabet gücünü artırmasına yardımcı oluyor.Yeni Doküman Tasarımcısı fonksiyonu, yeni sürükle ve bırak özelliklerinin yanı sıra yeni düzenleme ve yürütme araçları da sunuyor. Oracle ayrıca Oracle Hizmet Bulutu bünyesinde “yeni sahada servis” hizmetinin özelliklerini de kullanıma sunarak işletmelerin yerinde müşteri deneyimini zenginleştirmelerine imkan sağlıyor. Sahada Servis Bulutu’nun yeni sürümünde müşteri hizmetleri profesyonelleri; sahadaki kaynaklar için en verimli iş çizelgelerini ve seyahat güzergahlarını oluşturabilmelerini sağlayacak zaman esaslı, sezgisel ve kendi kendine öğrenebilen teknolojilerden yararlanma imkanına sahip oluyor.

Oracle’ın bu gelişmeleri yaparken temel amacı, işletmeler için satış sırasında sahadaki kaynakları en verimli şekilde kullanmalarını sağlamak; bu sayede sahadaki doğru kaynakların, müşteri memnuniyetini sağlamak için ihtiyaç duyulan parçalarla, bilgiyle ve doğru zamanda varabilmelerine destek olmak.

Oracle CX Bulut Paketi’ndeki geliştirmeler arasında ayrıca yenilikler ve Oracle Pazarlama Bulutu ile yapılan entegrasyonlar da ikkat çekici. En son eklentiler, tüketici pazarlamacılarına müşteri deneyimini çeşitli pazarlama kanallarında yönetmek ve en verimli hale getirmek için güçlü verilerden faydalanma imkanı sunuyor.Aynı zamanda kurumsal pazarlamacılarına da alıcıların tüm yaşam döngüsünde elde edilen sonuçları iyileştiren, hesap tabanlı pazarlamaya yönelik bütüncül bir yaklaşım sergileyebilme imkanı sunulmuş oluyor.

BLOG

Sorunuz mu var ?

Eğitim, Danışmanlık ve Projeler için bize ulaşabilirsiniz

0 216 629 0143

0 216 629 01 44