0 216 629 0143

 - 0 216 629 01 44

Oracle Müşteri Deneyimi’nde (CX) Yenilikler Serisi-2

page

Geçen haftaki yazımızda Oracle Müşteri Deneyimi’nin (CX), geçtiğimiz günlerde Bulut Serisi’nde duyurduğu bir dizi yenilikten söz etmiş ve bu hafta da bu yenilikleri incelemeye devam edeceğimizi belirtmiştik. Oracle Müşteri Deneyimi’nde müşteri ile etkileşim deneyimini derinleştiren yeniliklere ek olarak yapay zeka yeniliklerinden, mobil ve video yeniliklerinden de söz etmek gerekiyor.

Yapay Zeka Yenilikleri

Yapay zeka altyapılı müşteri deneyimi uygulamaları; e-ticaret, pazarlama, satış ve servis uzmanlarını, müşterinin tüm aksiyonları boyunca daha akıllı deneyimler sunabilmeleri konusunda gerçek zamanlı olarak destekliyor. Yeni “Adaptive Intelligent Apps for CX” (Müşteri Deneyimi için Uyarlanabilir Akıllı Uygulamalar), şirketlerin, müşteri deneyimlerini ve iş sonuçlarını optimize etmelerine yardımcı olmak için birinci şahıs ve üçüncü şahıs verilerini ayrıntılı karar bilimi ve makine öğrenimi teknolojileriyle harmanlıyor.

Oracle Müşteri Deneyimi Bulut Serisi’nin içindeki e-ticaret, pazarlama, satış ve servis uygulamalarına gömülü olan “Adaptive Intelligent Apps for CX”; bu sayede profesyonellerin anında efektif sonuçlar almasını sağlıyor.

Mobil, Video ve Sosyal Mesajlaşma Yenilikleri

Hizmet profesyonellerine yönelik yeni video ve sosyal mesajlaşma özellikleri, müşteri hizmetleri operatörlerinin WeChat, Facebook Messenger ve video kanalları ile müşterilerle etkileşim kurabilmesini sağlayarak yeni nesil müşteri hizmetleri stratejilerini destekliyor. Satış uzmanlarının hayatını kolaylaştırmayı hedefleyen yeni mobil özellikler, sesle etkinleşen, görev ve rol tabanlı kullanıcı deneyimiyle satış temsilcilerinin, yöneticilerinin ve iş ortaklarının verimliliğini artırıyor. Buna ek olarak satış profesyonelleri artık Windows Surface tabletlerinin yanı sıra iOS ve Android cihazları kullanabiliyor. Üstelik herhangi bir hücresel bağlantı veya Wi-Fi bağlantısı olmadan da satış verilerini oluşturabiliyorlar.

Oracle Uygulama Yazılımlarının Geliştirilmesinden Sorumlu Kıdemli Başkan Yardımcısı Rondy C. Ng, Oracle Müşteri Deneyimi Bulutu Serisi’ndeki tüm bu yenilikler ile Oracle’ın yazılım geliştirme ve tüm platformlarda hizmet sunma çalışmalarına yönelik yenilikçilik odaklı yaklaşım taahhüdünü vurgular nitelikte olduğunu söylüyor ve ekliyor: “Yeni mobil, video ve mesajlaşma özelliklerini sohbet robotlarındaki, yapay zekadaki ve IoT’deki en son yeniliklerle bir araya getirerek her boyuttaki kuruluşun yenilik ve işlerin dönüşümü süreçlerini yönlendirebilmelerine benzersiz bir şekilde yardımcı olabiliyoruz. Kuruluşların, müşterilerin günümüzde yaşadıkları ve gelecekte yaşayacakları kişiselleştirilmiş deneyimlere yönelik taleplerini karşılayabilmelerine yardımcı olmak en önemli taahhüdümüzdür.”

BLOG

Sorunuz mu var ?

Eğitim, Danışmanlık ve Projeler için bize ulaşabilirsiniz

0 216 629 0143

0 216 629 01 44