0 216 629 0143

 - 0 216 629 01 44

Oracle Müşteri Deneyimi’nde (CX) Yenilikler Serisi-1

page

Oracle CX Cloud, müşteri trafiğine yayılan entegre bir uygulama yazılımı seti ile tutarlı, bağlantılı ve kişiselleştirilmiş marka deneyimleri sunuyor. Pazarlama, e-ticaret, satış, hizmet ve sosyal medya odaklı kapsamlı bir çözüm paketi sunan Oracle Müşteri Deneyimi, müşteri memnuniyeti ile gelirde artış sağlamayı hedefleyen bir ürün. Özetle CX için, “şirketlerin müşterilerine kusursuz bir deneyim sunmaları amacıyla hizmet veriyor” diyebiliriz. Oracle Müşteri Deneyimi’nde sunulan, öngörüye dayalı analitik, sosyal medya bilgisi ve gerçek zamanlı öneriler şirketlerin maliyetlerini düşürmelerine, gelirlerini büyütmelerine ve marka değerlerinde sürdürülebilir başarı yakalamalarına yardımcı olmak üzere toplu öngörüler sunuyor. Yerel mobil, sosyal ve analitik teknolojileri ile iş süreçlerini dinamik hale getiren ve modernleştiren CX, entegre uygulama yazılımları ile önemli rekabet avantajları sunuyor. Her sektörün kendi süreçleri içerisinde, kendine özgü zorlukları olabileceği hesaba katıldığında Müşteri Deneyimi Sektör Çözümleri, kurumların ihtiyaçlarını karşılamak için özel uyarlanmış hizmetler sunuyor.

Bu ayrıcalıklı hizmetleri sunan Oracle Müşteri Deneyimi (CX), geçtiğimiz günlerde Bulut Serisi’nde bir dizi yenilik duyurdu.

Sohbet robotları ve yapay zeka gibi inovatif teknolojileri; gelişmiş mobil, video ve mesajlaşma özellikleri ile bir araya getiren Oracle Müşteri Deneyimi Bulutu Serisi’ndeki yenilikler; ticaret, pazarlama, hizmet alanında profesyonel olanların bilgi teknolojileri konusunda yaşadıkları karmaşıklığı basite indirgemeyi, yenilikçi müşteri deneyimi sunmaları için hayatlarını kolaylaştırmayı, karlılıklarını artırmayı hedefliyor.

 

Dijital teknolojiler müşterilerin markalarla etkileşimini temelden değiştirirken günümüzde yapay zeka ve Nesnelerin İnterneti (Internet of Things-IoT) gibi yeni nesil yenilikler de süreçleri etkilemeye başladı. Oracle Müşteri Deneyimi Bulut Serisi’ndeki son gelişmelerle beraber Oracle, müşteri deneyimi profesyonellerinin dijital iş dönüşümünü yönetmelerine daha akıllı çözümler sunuyor. Bu gelişmeler arasında ise Oracle Müşteri Deneyimi Bulut Serisi’ndeki e-ticaret, pazarlama, satış ve servis uygulamalarındaki güncellemeler de var.

Sohbet Robotu’nda Yenilikler

Yenilikçi sohbet robotu özellikleri, Facebook Messenger ve Amazon Alexa gibi hem tekst hem de ses odaklı platformlarda müşterilerle etkileşime geçerek akıllı cevaplar verip yeni bir müşteri deneyimi sunuyor. Pazarlama uzmanları, kapsamlı müşteri deneyimini daha da çeşitlendirebilmek için kanallar arası pazarlama çalışmalarında artık bu sohbet robotu özelliklerinden faydalanabiliyor olacak. Müşteri hizmetleri profesyonelleri de müşterilere farklılaştırıcı bir self-servis deneyimi sunmanın yanında, sohbet ve mesajlaşma kanallarındaki yanıt ve çözüm sürelerini daha da iyileştirmek için yeni Sanal Asistan özelliğinden yararlanabilecek. Satış profesyonelleri de müşteri arama, işlem oluşturma ve güncelleme gibi genel satış görevlerini otomatik hale getiren bir mobil ve ses odaklı asistan gibi hareket ederek satış verimliliğini arttıran yeni Sanal Asistan’ı kullanabilecek. Gelecek haftaki yazımızda, Oracle Müşteri Deneyimi’nde Yapay Zeka Yenilikleriyle mobil, video ve sosyal mesajlaşma yeniliklerine yakından bakacağız.

BLOG

Sorunuz mu var ?

Eğitim, Danışmanlık ve Projeler için bize ulaşabilirsiniz

0 216 629 0143

0 216 629 01 44