0 216 629 0143

 - 0 216 629 01 44

Oracle İnsan Kaynakları Yönetimi (HCM) Bulutu artık daha kapsamlı

page

Oracle, Ekim ayı başında yaptığı duyuru ile Oracle İnsan Kaynakları Yönetimi’nde bir dizi yenilik müjdeledi. Yapılan geliştirmeler sonucu Oracle HCM Bulutu’nun son sürümü sayesinde belli başlı İK fonksiyonları tek bir platformda bir araya getirilerek İK profesyonellerine kullanım kolaylığı sunuluyor. Bu geliştirmelerle öncelikle amaçlanan; işbirliğini etkinleştirmek, yetenek yönetimini optimize etmek, iş gücü ile ilgili tüm bilgileri temin etmek, operasyonel verimliliği arttırmak ve herkes için herhangi bir cihazdan bağlantı kurmayı kolaylaştırmak.

Oracle Uygulama Yazılımlarının Geliştirilmesinden sorumlu kıdemli başkan yardımcısı Chris Leone, yapılan son yeniliklerin şirketlerin geleceği öngörmesi ve planlama yapabilmeleri için basit ve güçlü özellikleri sayesinde ideal olduğunun altını çiziyor ve ekliyor: “Yapay zeka (AI) ve kullanıcı deneyimindeki yenilikleri temel İK modüllerindeki belli başlı gelişmelerle birleştirmek suretiyle İK liderlerinin dijital dönüşümü ve bu dönüşümün işletmelerine sağlayacağı olumlu sonuçları yönlendirmelerine yardımcı olabilmekteyiz.”

Oracle HCM Bulutu, güncellenmeden önce Kariyer Gelişimi ve Oracle Öğrenim Bulutu’nda kullanılan önerileri desteklemek için kullanılan analitik ve makine öğrenimi alanında önceden yapılan geliştirmelerle beraber yapay zeka teknolojilerinin ön cephesinde yer alıyordu. Yeni versiyonda ise Oracle, işe alım süreçlerinde ihtiyaç duyulan bilgileri sunabilmek üzere yapay zekadan yararlanıyor. Oracle bu avantajı şu şekilde hayata geçiriyor: İşe başvuran adaylar, ilgilendikleri pozisyonlar ve şirketin işe alım süreciyle ilgili detaylı bilgi edinmek için sohbet robotlarından yararlanabilecek. Oracle bu geliştirme sayesinde adayın katılımının ve dönüşümünün daha da artacağını belirtiyor. Ayrıca algoritmik bilgiler, açık pozisyona en uygun adayların işe alım sürecinde yöneticilere sunulmasını sağlıyor. Ve bu efektif eleme sürecinden adaylar için olası kariyer fırsatlarının önerilmesine, yapılan teklifi adayın kabul etme durumunun insan kaynakları departmanına bildirimine kadar kullanıcılara tüm süreç boyunca daha iyi kararlar verebilmeleri için destek olunuyor. Oracle yapay zeka, bu süreçte rehberlik etmek ve başarı olasılığını arttırmak içinse şirketteki yetenek verilerinin yanı sıra aday bilgilerinden de yararlanıyor.

Oracle HCM Bulutu modüllerine yapılan geliştirmeler arasında ayrıca şunlar yer alıyor:

Gönüllülüğüm: Kuruluşlar tarafından desteklenen gönüllülük projelerini belirliyor, çalışanların bu projelere hızlıca kaydolmalarını sağlıyor.

Bilgi Yönetimi: Oracle İK Yardım Masası Bulutu’na getirilen bu yeni eklenti, kişilerin kurumda saklanan büyük miktarlardaki bilgilere basit ve kullanışlı bir şekilde erişimlerini sağlıyor.

Kesintisiz Geri Bildirim: Herhangi bir çalışana ilişkin geri bildirimlerin herhangi bir zamanda kolayca iletilmesini sağlayarak çalışan iletişimini artırıyor.

BLOG

Sorunuz mu var ?

Eğitim, Danışmanlık ve Projeler için bize ulaşabilirsiniz

0 216 629 0143

0 216 629 01 44