0 216 629 0143

 - 0 216 629 01 44

Oracle, Bulut Uygulamalarını Yeniledi

page

Oracle, Oracle Tedarik Zinciri Yönetimi (SCM) Bulutu, Oracle Müşteri Deneyimi (CX) Bulut Paketi, Oracle Kurumsal Kaynak Planlama (ERP) Bulutu ve Oracle İnsan Kaynakları Yönetimi (HCM) Bulutu’nda bir dizi yenilik duyurdu. Son gelişmelere göre Oracle Bulut hizmetlerinde pek çok yeni özellik ve geliştirme yer alıyor. Oracle, bu yenilikler ile kuruluşların iş süreçlerinde hareket kabiliyetlerini iyileştirme konusunda desteği daha da artırmayı amaçlarken yine maliyetleri azaltma odaklı bir yaklaşım sergiliyor. Bu da beraberinde eksiksiz ve tam entegre bir uygulama paketinin ortaya çıkmasını sağlamış.

Oracle’ın Uygulama Geliştirmeden sorumlu Yönetici Başkan Yardımcısı Steve Miranda, Oracle olarak her ölçekte kuruluşu hedeflediklerini ve şirketlerin büyüme sağlayabilmeleri için, dolayısıyla sektörlerinde rekabet halinde kalabilmeleri için bulut geliştirmelerine kendilerini adadıklarının altını çiziyor ve bulut teknolojisinde hangi yenilikleri gerçekleştirdiklerine dair bilgi paylaşıyor: “Oracle Bulut Uygulamaları’nın en son sürümüyle birlikte yüzlerce yeniliği kullanıma sunuyoruz. Bu son güncellemeler arasında müşterilerimizin akıllı, birbiriyle bağlantılı ve müşteri odaklı tedarik zincirleri oluşturmalarına yardımcı olacak, tedarik zinciri yönetimi paketimize yapılan önemli geliştirmeler yer alıyor. Ayrıca satış ve müşteri hizmetleri arasında açıklığı gidererek müşteri deneyimini zenginleştiren yepyeni bir çözüm de sunuyoruz. Bu yeni sürüm ayrıca kullanıcı deneyiminde yeni gelişmelerin yanı sıra insan kaynakları ve finans ile ilgili müşteri odaklı değişiklikler de içeriyor.”

Oracle’ın Yeni Nesil Bulut Uygulamaları’nda öne çıkanlar şöyle;

Oracle Tedarik Zinciri Yönetimi (SCM) Bulutu
Oracle SCM Bulutu Sürüm 13, Satış ve Operasyon Planlama, Talep Yönetimi, Tedarik Planlama, İşbirliği, Kalite Yönetimi ve Bakım’ı kapsayan 200’den fazla özellik ve altı yeni ürün ile SCM paketini daha da büyütüyor.

Oracle Müşteri Deneyimi (CX) Bulutu Paketi
Oracle CX Bulutu Paketi Sürüm 13; Oracle Satış Bulutu’na, gelişmiş mobil ve veri görselleştirme özelliklerine ek olarak satış temsilcilerinin verimliliğini arttıran bir dizi yeni özellik getiriyor. Oracle ayrıca “Oracle Engagement Cloud” hizmetini de kullanıma sunarak Oracle CX Bulutu Paketi’ni daha da genişletiyor. 

Oracle Kurumsal Kaynak Planlama (ERP) Bulutu
Oracle ERP Bulutu Sürüm 13; Finans Yönetimi, Satınalma ve Proje Portföyü Yönetimi (PPM) alanlarında daha da genişleyen derinliği ve kapsamı sayesinde, Dinamik İndirim Uygulama ve Çoklu Fonlama gibi fonksiyonların da desteği ile kuruluşların hayatını kolaylaştırıyor.

Oracle İnsan Kaynakları Yönetimi (HCM) Bulutu
Oracle HCM Bulutu Sürüm 13, yapılan yenilikler ile kişiselleştirme özelliğini ve markalaşmayı daha da genişletmiş. Bunun yanı sıra 1. Kademe yerelleştirme desteği de sunarak Oracle’ın tüm HCM süreçlerine yönelik eksiksiz ve uçtan uca çözümünü daha da zenginleştiriyor.

BLOG

Sorunuz mu var ?

Eğitim, Danışmanlık ve Projeler için bize ulaşabilirsiniz

0 216 629 0143

0 216 629 01 44