0 216 629 0143

 - 0 216 629 01 44

İş birimlerinin dostu: Oracle Business Intelligence

page

Oracle, bulut teknolojisinin öncüsü olarak, Bulut çözümleri için geliştirdiği yenilikçi yaklaşımlarıyla kurumların hayatını kolaylaştırmaya devam ediyor. Şirketlerin geleneksel BT (Bilgi Teknolojileri) çözümleri ile altından kalkamadığı ihtiyaçları OracleCloud ile karşılamak mümkün.

“Düşük yatırım maliyetleri (CAPEX): Sıfır altyapı ve yatırımmaliyeti;Düşükoperasyonel maliyetler (OPEX): Sadeleştirilmiş vekonsolide edilmiş operasyonel maliyetler; Güvenlik: Dünya çapında kabul görmüşgüvenlik sertifikasyonlarına sahip güvenli hizmet alanları;Performans: Her katmanda kendini kanıtlamış entegre Oracleçözümleri ile yüksek performans; Hızlı kurulum: Saatler içerisinde kullanıma hazır platform;Kullandığın kadar öde: İhtiyacınız ve kullanımınız kadarücretlendirme” tüm bu özellikler kurumunuzun öncelikleri arasında yer alıyorsa,OracleCloud çözümlerini inceleyerek teknolojiden maksimum verim sağlayıp şirketinizin ihtiyaçlarını karşılayabilirsiniz.Oracle ayrıca, Oracle İş Analitiği çözümlerini de geleceğin BT teknolojisi olan Bulut (Cloud) üzerinden hizmete sunuyor.

 

İş Zekası (Business Intelligence)

Oracle, İş Zekası (Business Intelligence) ile raporlama alanındakitecrübesini, “Data Visualization”ın sağladığı ek özelliklerle, iş birimlerinin ihtiyaçlarını karşılayacak şekilde birleştirdi. Bu özellikleri ise şu şekilde sıralamak mümkün:

Çarpıcı ve Akıllı Görselleştirme: Oluşturduğunuz anlık raporları tek bir menüden

sürükle bırak komutuyla görebilirsiniz. Bu raporlar ayrıca birbiriyle bağlantılı ve interaktif.

Self-Servis: Mevcut veri modelinizdeki veriler analiz oluşturmanız için yetersiz ise

kişisel verilerinizi de ekleyipdilediğiniz analizleri yaratabilirsiniz. Kişisel metin ve

elektronik tablolarınızı tek tıklama ile sisteme yükleyebilir ve tüm verilerinizi raporlanabilir hale getirebilirsiniz.

Mobil Görsellik: “Responsive Design” ile raporlarınızı cihazdan bağımsız görüntüleyebilirsiniz.

Mobil Rapor Hazırlama: Sadece bilgisayar üzerinden değil, akıllı telefon ve

tabletlerinizden de rapor hazırlayıp, istediğiniz şekilde değiştirebilirsiniz. Akıllı arama

özelliği sayesinde, hazırlanacak raporlar için gerekli olan değişkenleri kolaylıkla bulup analizlerinizde kullanabilirsiniz.

 

HANGİ DEPARTMANLAR EFEKTİF YARARLANABİLİR?

İnsan Kaynakları: Farklı performansgöstergeleri, ileri seviye analizler ve görsel keşif yetkinlikleri ile farklı iş birimlerineait verileri kendi verilerinizle birleştirebilir ve nokta atışı performans analizleriyapabilirsiniz.

Satın Alma: Harcama trendlerinibilmek, tasarruf noktalarını belirlemek için geçmiş verilerle karşılaştırmalı analizleryapabileceğiniz gibi, gider kalemlerinin şeffaflığını da sağlayabilirsiniz.

Pazarlama: Hızlı analizler ile farklı kaynaklardan toplanan müşteri deneyim

bilgilerini birleştirebilir, iş birimi silolarını ortak analiz edebilir, müşterinin satın alma

alışkanlıklarını görebilir ve buna uygun bir aksiyon planı oluşturabilirsiniz.

(Kaynak: Oracle Business Intelligence Broşürü)

BLOG

Sorunuz mu var ?

Eğitim, Danışmanlık ve Projeler için bize ulaşabilirsiniz

0 216 629 0143

0 216 629 01 44